Projekt 6.E a 2.A Tříhlasá skladba na tleskání
Protože se tento rok nemohlo zpívat, věnovali se žáci/ žákyně NG a VG rytmice. Šlo především o upevnění vnímání 1. doby v taktu, dob obecně a tempa. Dále pak o upevňování se v přesnosti a rozvíjení fantazie v rámci některých rytmických modelů dle stupně hudebnosti. Po návratu z distanční výuky jsme tento okruh uzavřeli i společným muzicírováním, kde se zase žáci/ žákyně navíc učili vnímat se v rámci skupinového hraní.
Hudebníci 2.A a 6.E byly rozděleni na 3 skupiny. Každá z nich si měla vymyslet 1 rytmický model s použitím triol a šestnáctinových not a využít přitom hru na tělo. Vše se následně ve skupině dostatečně nacvičilo. Celková skladba pak fungovala na principu kánonického připojování a odpojování.
Výsledné skladbičky byly moc pěkné a až na nějaké drobnosti přesné.
Posuďte sami.